Η αλματώδης ανάπτυξη του Internet, των ψηφιακών καναλιών και των ηλεκτρονικών συναλλαγών κατά τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει ριζικά το τοπίο της επιχειρηματικής δραστηριότητας και επικοινωνίας μεταξύ επιχειρηματικών εταίρων, επιχειρήσεων και πελατών-καταναλωτών, δημόσιας διοίκησης και πολίτη. Επιπλέον, οι νέες εξελίξεις γύρω από θέματα κοινωνικής δικτύωσης καθώς επίσης η διάδραση μέσα από έξυπνες κινητές συσκευές έχουν διαμορφώσει ένα νέο τοπίο καινοτομίας και επιχειρηματικής δραστηριότητας.

Στόχος του συγκεκριμένου μαθήματος είναι να αναπτύξει το θεωρητικό και τεχνολογικό υπόβαθρο που απαιτείται για να κατανοήσει ο φοιτητής τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των νέων τεχνολογιών και επιχειρηματικών μοντέλων και να είναι σε θέση να αξιοποιήσει τις νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται.

Στο πλαίσιο του μαθήματος εξετάζονται διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα και εφαρμογές ηλεκτρονικού επιχειρείν, η απαιτούμενη τεχνολογική υποδομή, ο τρόπος προώθησής τους, θέματα διασύνδεσης συστημάτων και οργανισμών και γενικότερα διάφορα πρακτικά θέματα που σχετίζονται με την επιχειρηματική αξιοποίηση και υλοποίηση εφαρμογών ηλεκτρονικού επιχειρείν. Γίνεται παρουσίαση συγκεκριμένων μελετών περίπτωσης και των τεχνολογιών που τις υποστηρίζουν ενώ δίνεται η δυνατότητα πρακτικής εξάσκησης και ανάπτυξης εφαρμογών αξιοποιώντας σύγχρονες πλατφόρμες ανοικτού κώδικα.