Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση των ζητημάτων στρατηγικής στον επιχειρηματικό χώρο και η απόκτηση ικανοτήτων εφαρμογής εννοιών, εργαλείων και πλαισίων.

Το μάθημα εξετάζει ένα σύνολο από θέματα, από τη διαμόρφωση της στρατηγικής μιας επιχείρησης μέχρι την υλοποίησή της. Αναφέρεται τόσο σε θεωρίες που έχουν αναπτυχθεί στο χώρο όσο και σε επιχειρηματικές πρακτικές με παραδείγματα από τον Ελληνικό και διεθνή χώρο.

Μέσω της κριτικής επισκόπησης της διεθνούς βιβλιογραφίας στο χώρο της στρατηγικής οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να κατανοούν τα αποτελέσματα της τρέχουσας έρευνας και να εφαρμόζουν τη γνώση τους τόσο για περαιτέρω έρευνα όσο και στο επιχειρηματικό περιβάλλον.