Η σχεδίαση εύχρηστων ψηφιακών υπηρεσιών, δηλαδή υπηρεσιών που είναι αποτελεσματικές, αποδοτικές και προσφέρουν ικανοποίηση στους χρήστες τους, αποτελεί έναν από τους κρισιμότερους παράγοντες επιτυχίας τους στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον της ψηφιακής οικονομίας. Για παράδειγμα, καινοτομικές εταιρείες που έχουν αναδειχθεί στην παγκόσμια αγορά ως πρωτοπόρες, όπως η Uber, βασίζουν μεγάλο μέρος της επιτυχίας τους σε συγκεκριμένες σχεδιαστικές αρχές, οι οποίες καλύπτουν απαιτήσεις ευχρηστίας, εντοπισμού της ανάγκης του χρήστη (zero moment of truth) και αποτελεσματικής ανταπόκρισης σε αυτή την ανάγκη.

Στο πλαίσιο του μαθήματος, θα αναλυθεί η έννοια της Εμπειρίας Χρήστη (User ExperienceUX) και οι παράμετροι που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τη σχεδίαση μοντέρνων υπηρεσιών. Στο μάθημα θα γίνουν πρακτικά workshops που αφορούν στην κατανόηση του design thinking ενώ έμφαση θα δοθεί στον εντοπισμό των συναισθημάτων που οδηγούν σε βελτιωμένη εμπειρία χρήστη. Θα παρουσιαστούν πρακτικά παραδείγματα σχετικά με το πώς αυτή η εμπειρία μπορεί να βελτιωθεί και να αξιολογηθεί (με μετρήσιμο τρόπο) οδηγώντας έτσι σε αυξημένο engagement του χρήστη με την υπηρεσία.