Το μάθημα στοχεύει να καλύψει όλα τα σημαντικά ζητήματα που τοποθετούνται στον επιστημονικό κλάδο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, συνδυάζοντας το σχετικό θεωρητικό υπόβαθρο με τις νέες τεχνολογίες και τις εξελισσόμενες επιχειρηματικές και καταναλωτικές πρακτικές.

Ενδεικτικά, το μάθημα περιλαμβάνει τα ακόλουθα θέματα: Ηλεκτρονικό Λιανεμπόριο και Συμπεριφορά Καταναλωτή (π.χ. Πολυκαναλικό/Πανκαναλικό Λιανεμπόριο και Αγοραστική Συμπεριφορά Καταναλωτή, Σχεδιασμός και Επιδράσεις Ατμόσφαιρας Καταστήματος Λιανεμπορίου), Ηλεκτρονική Έρευνα Μάρκετινγκ (π.χ. Αναλυτική Μάρκετινγκ, Σχεδιασμός Πειραμάτων), Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων Πελατών (eCRM), Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ (π.χ. Ηλεκτρονική Διαφήμιση, Κοινωνικά Μέσα, Ηλεκτρονικές Πωλήσεις), Στρατηγικός Σχεδιασμός Ψηφιακού Μάρκετινγκ (Ηλεκτρονικό Σχέδιο Μάρκετινγκ, Στρατηγικές Μείγματος Μάρκετινγκ), Ειδικά Θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ.